למה פארטקליק? לחצו כדי לגלות...
  • מחירים תחרותיים

    חפש וראה בעצמך

  • אספקה מהירה

    עד דלת הבית

  • משלוח חינם

    לכל רחבי הארץ

  • בקרת איכות

    נבדק לפני שילוח

  • קנייה בטוחה

    14 ימי החזרה

שאל את המומחה

חלקי חילוף לרכב שאל את המומחה

פארטקליק ככה קונים היום חלקי חילוף

פארטקליק שמה לעצמה כמטרה להוזיל את עלויות חלקי החילוף לרכב בפרט אות עלויות טיפולי הרכב בכלל.
באתר תמצאו מגוון חלקי חילוף לרכב במחירים הזולים בשוק. כל רכיב עובר בקרת איכות מקיםה לפני השילוח ויגיע לדלת ביתכם תוך שלושה ימי עסקים לכל היותר.
לא קיבלתם את מה שרציתם? תוכלו להחזיר את הפריט שהוזמן תוך 14 ימים ולקבל זיכוי מלא.

שאלות נפוצות

  • האם יש אחריות על המוצרים שרוכשים דרך האתר?

    האחריות למוצרים המפורסמים לרכישה באתר חלה על היצרנים ו/או היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים. כל מוצר בעל חודשי אחריות משלו בהתאם למפורט בדף המכירה.
    בכל מקרה האחריות על המוצר ו/או השירות לא תפחת מהמינימום הנדרש בחוק (3 חודשים או 6,000 ק"מ הראשון מבינהם).
    יש לציין כי האחריות מכסה את המוצר אשר כשל בלבד ואינה מכסה כל נזק תוצאתי נוסף.
    האחריות לא תכסה הוצאות עבודה ו/או הוצאות משלוח בגין מוצר שכשל.
    האחריות מותנת בביצוע העבודה על ידי בעל מקצוע מוסמך כחוק ושימוש בחומרים וכלים נכונים.
    לא תינתן אחריות במקרה של פעולה חלקית לדוגמא: החלפת מדחס מזגן ללא ניקוי מערכת מיזוג והחלפת פילטר ושסתום, בכל מקרה של קניה של מוצר הדורש כמה פעולות בהחלפתו ו/או מתלווים אליו מוצרים נוספים יצוין הדבר בראש או בתחתית עמוד המכירה.

  • למה כדאי לי ליצור משתמש בפארטקליק?
    • כל החיפושים אחר חלקים ואביזרים יותאמו לך ולרכב(ים) שלך.
    • לא תצטרך להזין מחדש את פרטי הרכב, החיוב או המשלוח בכל פעם שאתה מבקר בפארטקליק.
    • תהיה לך גישה מלאה להיסטוריית ההזמנות שלך.
  • מהן השעות שבהן שירות הלקוחות של PartClick זמין?

    שירות הלקוחות הטלפוני שלנו פתוח בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 16:30, בטלפון 052-204-0044.
    לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@partclick.co.il ונטפל בכל נושא.


שאלות נפוצות נוספות

שאלות מקצועיות שאל את המומחה!

  • מי יכול להתקין לי את הפריטים שאני מזמין באתר?

    כל מוסך יבואן (כהגדרתו בחוק), זכותך להביא עימך את חלקי החילוף הנדרשים לטיפול, המוסך מחויב לבצע את העבודה על רכבך וכל זאת בתנאי שאיכות החלפים טובה ומספקת. סירוב לטפל ברכב תוך שימוש במוצר תעבורה שסיפק הלקוח ובלבד שהוא מתאים לדגם הרכב ולהוראות היצרן, הינו עבירה פלילית!

  • האם ניתן לקנות דרככם גם חלקים מקוריים או חלקים מפירוק?

    בוודאי, אנו נעשה את כל המאמצים ונשתמש בכל הכלים שברשותנו להשיג לך את החלק שתבקש, במחיר אטרקטיבי.
    צור איתנו קשר: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00 ביום שישי בין השעות 10:00 עד 14:00, בטלפון 052-204-0044.
    לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@partclick.co.il ונטפל בכל נושא.

  • מתי מומלץ להחליף את השמן?

    ראשית המלצתנו היא להיצמד להוראות יצרן הרכב שלכם.
    בהוראות בדרך כלל רשום שיש צורך להחליף את השמן בטווח של בין 8 ל-12 אלף קילומטר או אחרי שנה, הראשון מבניהם. (גם אם הרכב נסע 5 אלף קילומטר, אך עברה שנה יש צורך להחליף את השמן מנוע)

שאלות מקצועיות נוספות
X
מחפשים חלק בקטגוריית ?

בחרו את הרכב עבורו אתם מחפשים את הפריט