למה פארטקליק? לחצו כדי לגלות...
  • מחירים תחרותיים

    חפש וראה בעצמך

  • אספקה מהירה

    עד דלת הבית

  • משלוח חינם

    לכל רחבי הארץ

  • בקרת איכות

    נבדק לפני שילוח

  • קנייה בטוחה

    14 ימי החזרה

שאלות נפוצות

ריכזנו עבורכם את השאלות הכי נפוצות, שאר השאלות תוכלו למצוא כאן.

  • האם יש אחריות על המוצרים שרוכשים דרך האתר?

    האחריות למוצרים המפורסמים לרכישה באתר חלה על היצרנים ו/או היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים. כל מוצר בעל חודשי אחריות משלו בהתאם למפורט בדף המכירה.
    בכל מקרה האחריות על המוצר ו/או השירות לא תפחת מהמינימום הנדרש בחוק (3 חודשים או 6,000 ק"מ הראשון מבינהם).
    יש לציין כי האחריות מכסה את המוצר אשר כשל בלבד ואינה מכסה כל נזק תוצאתי נוסף.
    האחריות לא תכסה הוצאות עבודה ו/או הוצאות משלוח בגין מוצר שכשל.
    האחריות מותנת בביצוע העבודה על ידי בעל מקצוע מוסמך כחוק ושימוש בחומרים וכלים נכונים.
    לא תינתן אחריות במקרה של פעולה חלקית לדוגמא: החלפת מדחס מזגן ללא ניקוי מערכת מיזוג והחלפת פילטר ושסתום, בכל מקרה של קניה של מוצר הדורש כמה פעולות בהחלפתו ו/או מתלווים אליו מוצרים נוספים יצוין הדבר בראש או בתחתית עמוד המכירה.

  • למה כדאי לי ליצור משתמש בפארטקליק?
    • כל החיפושים אחר חלקים ואביזרים יותאמו לך ולרכב(ים) שלך.
    • לא תצטרך להזין מחדש את פרטי הרכב, החיוב או המשלוח בכל פעם שאתה מבקר בפארטקליק.
    • תהיה לך גישה מלאה להיסטוריית ההזמנות שלך.
  • מהן השעות שבהן שירות הלקוחות של PartClick זמין?

    שירות הלקוחות הטלפוני שלנו פתוח בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 16:30, בטלפון 052-204-0044.
    לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@partclick.co.il ונטפל בכל נושא.


  • אני לא מוצא את דגם הרכב שלי, מה עושים?

    נוכל לסייע לך למצוא ובמידה גם להוסיף את הדגם השייך לך, באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00 ביום שישי בין השעות 10:00 עד 14:00, בטלפון 052-204-0044.
    לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@partclick.co.il ונטפל בכל נושא.

  • אני לא מוצא חלק שחיפשתי לדגם רכב שלי, מה עושים?

    פארטקליק תהפוך את העולם בשביל להשיג את החלק אותו חיפשת, באפשרותנו לייבא חלקים מחו"ל, מאתרים מסחריים כמו eBay וAmazon, יש לנו גישה למגרשי פירוק מכוניות ולספקי חלקי חילוף לרכב.
    כל שעליך לעשות זה ליצור אתנו קשר ואנחנו נעשה את העבודה בשבילך, וניתן לך הצעת מחיר אטרקטיבית.

  • האם ניתן לקנות דרככם גם חלקים מקוריים או חלקים מפירוק?

    בוודאי, אנו נעשה את כל המאמצים ונשתמש בכל הכלים שברשותנו להשיג לך את החלק שתבקש, במחיר אטרקטיבי.
    צור איתנו קשר: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00 ביום שישי בין השעות 10:00 עד 14:00, בטלפון 052-204-0044.
    לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@partclick.co.il ונטפל בכל נושא.

  • מתי כרטיס האשראי שלי מחויב? ומתי אני אקבל החזר במידה והחזרתי את המוצר?

    כאשר אנו מעבדים את ההזמנה שלך, אנו מציבים "החזקה" בכרטיס האשראי שלך עבור סכום הרכישה. אנחנו לא מחייבים את כרטיס האשראי שלך עד לאחר שהפריטים שלך נשלחו.
    כאשר אנו מקבלים את המוצר בחזרה תקבל החזר כספי על פי תנאי חברת האשראי שאליה אתה שייך.

  • מתי המשלוח מגיע אליי?

    פארטקליק שמה לעצמה כמטרה שזמני המשלוח יהיו מהירים ככל הניתן, עם שליח עד הדלת לכל רחבי הארץ!
    עד 4 ימי עסקים – לערים מרכזיות.
    עד 6 ימי עסקים – לעיירות, מושבים, קיבוצים, כפרים, אילת, יישובי הערבה, ים המלח, מעבר לקו הירוק ואזור רמת הגולן).

  • האם אפשר לבצע הזמנה גם באמצעות שיחת טלפון?

    בוודאי! שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00 ביום שישי בין השעות 10:00 עד 14:00, בטלפון 052-204-0044.
    לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@partclick.co.il ונטפל בכל נושא.

  • ניתן לעשות איסוף עצמי של החבילה?

    כן ניתן להגיע אלינו, נא תאם מראש זמן הגעה משוער באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00 ביום שישי בין השעות 10:00 עד 14:00, בטלפון 052-204-0044.
    לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@partclick.co.il ונטפל בכל נושא.

  • רכשתי מוצר שאינו מתאים לרכב שלי, מה עלי לעשות?

    ביטול עסקה יתבצע עד ל14 יום מתאריך רכישת המוצר, מוצרים מסוימים לא יהיו ברי החזרה ולכן לא תינתן זכות ביטול עסקה לרוכש (על פי חוק הגנת הצרכן ).
    חשוב לציין כי על המוצר להיות באריזתו המקורית כשהיא שלמה ולא פגומה ולא נעשה בו שימוש כלשהו.
    ביטול עסקה יתבצע בכתב על ידי יצירת קשר עם שירות הלקוחות בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00 ביום שישי בין השעות 10:00 עד 14:00, בטלפון 052-204-0044.
    לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@partclick.co.il ונטפל בכל נושא.

  • אחד מהפריטים שרציתי להזמין אזל, מה עושים?

    צור עמנו קשר ונדאג לספק לך תשובה, ובמידה ומתאפשר גם את המוצר.
    שירות הלקוחות הטלפוני שלנו פתוח בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 18:00 ביום שישי בין השעות 10:00 עד 14:00, בטלפון 052-204-0044.
    לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת info@partclick.co.il ונטפל בכל נושא.

  • האם האתר מאובטח?

    בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

X
מחפשים חלק בקטגוריית ?

בחרו את הרכב עבורו אתם מחפשים את הפריט